-
Merken
0 - 9abcfgimors
- S-Pro
- Salon B
- Salonline
- Salontopper
- Samenwerkende Pedicures
- Sashapure
- Sassoon
- Scarban
- Schwarzkopf Professional
- Scrub & Rub
- Sea Magik
- Sebastian Professional
- Sendo
- Serge Lutens
- Sesderma
- Sexy Hair
- Shampoobars
- Sharpsafe
- SheaMoisture
- Sibel
- Silk'n
- Skin Supplements
- Smilepen
- Solaris
- Spa of Iceland
- Spongellé
- Sthauer
- Styledry
- Suavecita
- Suavecito
- Sugarbearhair
- Suntribe
- Superli '37
- Sutra
- SUVA
- SVR
- Swann-Morton
- SWEED
- Swiss Perfection
- System Professional
t - Haarproducten
- Beauty
- Lichaam & Huid
- Tools
- Salonbenodigdheden
- Baby en Kind
- Mannen
- Nieuw
- Outlet
Suggesties & klachten
Hier vind je alle informatie omtrent suggesties en klachten. Als jouw vraag niet beantwoord is, kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Suggesties
Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur door een mail te sturen naar klantenservice@salontopper.nl. Salontopper verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt je reactie daarom zeer op prijs.
Reviews
De reviews die voor Salontopper worden verzameld op onze eigen webshop of externe reviewsites betreffen uitsluiten reviews van klanten die bij ons een aankoop hebben gedaan en derhalve een feitelijke handelservaring hebben met onze organisatie. Door alleen uitnodigingen voor reviews te sturen aan klanten die een aankoop hebben gedaan, kan hiermee de authenciteit van een service- of productreview worden gegarandeerd. Na het plaatsen van een productreview op Salontopper dient deze door onze medewerkers gecontroleerd te worden om spamberichten uit te sluiten, in de regel gebeurd dit op werkdagen binnen 24 uur. Alle reviews betreffen vrijwillige en daarmee onbetaalde reviews.
Klachten
Bij Salontopper draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Je kunt je klacht richten aan de klantenservice via klantenservice@salontopper.nl. We zullen altijd binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven. Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je je klacht richten aan de Category Manager van Salontopper. Dit kan uitsluitend schriftelijk:
Postadres: |
Salontopper Kronenweg 2 7051 HX Varsseveld Nederland |
Als je niet tevreden bent over onze klachtenafhandeling, dan heb je ook toegang tot de geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.